
Bílé Vodě přibývají turisté, i díky románu Kateřiny Tučkové

Víme, že tohle nebylo dohodnuté, takže to nejde považovat za předem promyšlený marketing, ale ovoce to nese a je to důkaz, že reklama může fungovat.

Sotva letos v dubnu vyšel Kateřině Tučkové 10 roků psaný román Bílá Voda, a už teď v létě se to promítá do návštěvnosti stejnojmenné vesnice na česko-polské hranici. Podle recenzí se autorce kniha opravdu povedla. Zvládla zbeletrizovat skutečné události, navíc takto pohnuté, a to evidentně poutá pozornost Čechů balících kufry na dovolenou do Jeseníků a Rychlebských hor.
Sám starosta obce Miroslav Kocián si pochvaluje, že do jejich Muzea internace, izolace a integrace, jež je zasvěceno stejně jako román řádovým sestrám, přichází dvakrát až třikrát více lidí. Mnoho z nich nepochybně ovlivnila i publicita, jíž se Bílé Vodě díky knize dostává.
Za panem starostou si o tom přijela popovídat reportérka Českého rozhlasu Jana Opočenská, z její reportáže čerpáme.
Foto (zdroj): Ben Skála
Text (námět): Český rozhlas, Jana Opočenská


Jeseník chce být zdravým městem, týká se to i jeho obyvatel

Přinese jaro 2027 první plavecké závody v České Vsi?

Studenti architektury navrhli, jak Jeseník může zkrotit Staříč

Letos odstartuje revitalizace Sídliště Pod Chlumem
