
Jesenická agentura cestovního ruchu posbírala 7 ocenění

Každý kout Česka stojí za návštěvu, ale člověk má jen 4 týdny dovolené, do nichž potřebuje dostat aspoň týden u moře. Nějak takhle vypadá klasické dilema českého turisty zvažujícího, do jakých hor se v létě vydá.
V rozhodování mu mohou asistovat různé stimulanty, klidně v podobě dobře zmáknutých propagačních materiálů nebo v podobě návštěvy stánku někde na veletrhu cestovního ruchu.
U obou typů stimulantů mají Jeseníky čerstvě potvrzeno, že místní destinační agentura má tohle ošetřeno. Ve čtvrtek na 10. ročníku přehlídky turisticko propagačních materiálů Turist Propag v Lysé nad Labem šel Tomáš Rak na pódium hned sedmkrát.
Práce Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu odbornou porotu
zaujala v těchto kategoriích:
Trhací mapy – 3. místo za mapu Yescyklo.
Mapy měst a regionů – 2. místo za mapu Jeseníky.
Slevové karty – 2. místo za Kartu plnou zážitků.
PR Materiál – 3. místo za publikaci Jeseník magazín od
Look at it.
Aplikace – 2. místo za portál Jdemenabezky.cz.
Tištěné propagační letáky pro děti nebo rodiče – 3. místo
za pexeso a omalovánku.
Zvláštní cena -za inovativní elektronický projekt Zažij
Česko.
Tak až budou Jeseníky v sezóně praskat ve švech, budete vědět, proč tomu tak je.
Kamil Kavka
Foto (zdroj): Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu


Máme pro vás seznam zaměstnavatelů nabízejících exkurze, praxe, stáže a brigády

Jesenická agentura cestovního ruchu posbírala 7 ocenění

Zpátky do Jeseníků! Chystají se vouchery na podzimní pobyty

Mladí (studenti) si to vyříkali se starými (zaměstnavateli), sekundovaly jim školy
