Jesenický čepkový král Doke přidává nové výrobky
Co si budeme povídat, trh s módou je hyperkonkurenční, výrobci oblečení se musí pořádně otáčet, aby si udrželi přízeň zákazníků. V něčem těžší, v něčem lehčí, to má jesenický Doke, značka známá hlavně přes hand-made čepice. Lehčí v tom, že jeho zákazníci jsou více fanoušci než anonymní kupující. Těžší v tom, že jeho výrobní model dělá fanoušky i ze samotných zaměstnanců. V Doke jim říkají včelky, a tak je asi přirozené, že vedení firmy o ně má starost, když v zimě není zima a čepky se tolik neprodávají. Značka na to reaguje možná překvapivě, ale rozhodně chytře, rozšiřuje výrobní portfolio o produkty méně náchylné na sezónnost.
Dokerky a Dokeři mohou už pár dnů nakupovat limitovanou kolekci volnočasového oblečení Loungewear. Na e-shopu jesenického love brandu jsou nově nasazeny mikiny, tepláky, trika, šaty a sukně. Vývoj zůstává v režii jesenické centrály, výroba se rozprostřela po zemích EU. Firma si od toho slibuje prodloužení prodejní sezóny a stabilizaci vlastní pozice na náročném trhu s módou.
Kamil Kavka
Foto (zdroj): Doke