Mirek a továrna na náramky

17.03.2022

Jako lehce staromódní podnikatel narval do zásob nějaký ten milion, protože 'co je doma, se počítá' :-) A byl připraven na objednávky. V předvečer prvního lockdownu měl ve skladech něco, po čem spadla poptávka o přibližně 98 %, protože jeho zákazníky jsou pořadatelé kulturních, sportovních a společenských akcí, a ti byli vypnuti do polohy off. Prakticky po celém světě, a že jeho zákazníky jsou subjekty z mnoha zemí.

Dnes nezastírá, že v tu chvíli to bylo s firmou na identifikační pásky značky Wristbanditos z Jeseníku hodně nahnuté. Mohlo se stát, že by to podnik Mirka Ambrozyho nepřežil, jenže on přišel na positivJE FESTIVAL přednést happy end. Tím chtěl svojí drobnou zkušeností přispět k potřebnému povzbuzení místní ekonomiky sbírající se z postpandemického šoku.

Mirek si v koronakrizi zahrál malého obchodního pokera (ve videu níže to hezky popisuje), když šel do výběrového řízení na zakázku jasně převyšující jeho výrobní kapacity. Šel do toho s taktikou 'když vyhraju, nějak se to udělá'. Vyhrál a nějak se to dělá - zadavatel, obchodní řetězec Lidl, zmírnil podmínky na rychlost a množství dodávky, a tak se v Mirkově továrničce na tyvekové pásky vyrábí miliony "výprodejových pásků" na akční zboží prodávané v Lidlech po celém Česku. Tahle zakázka mu zachránila krk, protože mu umožnila zpeněžit zásoby, jichž měl mezi výrobci jednorázových náramků svého času nejvíc na světě.

Tak právě o tom pohovořil v sále kina na našem FESTIVALU, vy se na to podívejte dole pod článkem.

Made in Jesenicko © 2024 positivJE. Všechna práva vyhrazena.