Moderní prezentace Jesenicka ve světě
Tohle jde taky na vrub koronavirovému lockdownu, že se
stěžejní agentura pro cestovní ruch CzechTourism musí hodně co ohánět, aby
Českou republiku udržela v hledáčku zahraničních turistů.
Výsledkem zvýšené aktivity je zbrusu nový responzivní web www.visitczechrepublic.com, který
v deseti jazycích a moderním designu prezentuje taky to nejlepší z Jesenicka.
A protože cizinci o nás nepřemýšlejí v měřítku okres či kraj, jsou
turistické cíle okresu Jeseník zahrnuty do konkurenční nabídky celé Moravy a Slezska.
Ale neztrácíme se tam. Ze svojí prezentace v angličtině,
čínštině, španělštině, polštině, ruštině, japonštině, francouzštině, italštině,
portugalštině a němčině se tak mohou v kategorii 'Best Place to Visit'
těšit: Čarodějnická cyklotrasa v Jeseníkách, Rychlebské stezky, Rejvíz,
Jeseníky jako hory, Balneo Park Lázně Jeseník i celé Priessnitzovy lázně, Jeskyně
Na Pomezí, Jeskyně Na Špičáku, Rešovské vodopády, Lázně Lipová, lyžování na
Pradědu, z Pradědu na koloběžkách, Jesenická magistrála na běžkách, Ski
resort Bonera Ramzová, zámek Jánský Vrch a Penzion Běla.
CzechTourism neustále dělá nějaké kampaně, snaha dostat sem
co nejdříve zahraniční návštěvníky je dost zřejmá, tak si to přejme.