Novináři vyrazili zažít Jeseníky na kolech, aby o nich psali co nejvěrohodněji
Nemysleme si, že naše hory nemusí o přízeň Čechů, Moravanů a Slezanů neustále bojovat. Jako dobře, někdo jezdí každý rok na stejné místo, ale speciálně pro letní dovolenou můžete libovolně měnit a vybírat si lokalitu třeba podle toho, co se o ní dozvíte z médií.
Na pozvání regionálního sdružení cestovního ruchu před pár dny brázdilo cyklistické Jeseníky osm novinářů na kolech, aby si 'na vlastní pedály' prožili některá zajímavá místa, jež zasluhují pozornost návštěvníků. Během tří dnů určitě poznali, že na kole (není-li elektro) Jeseníky prostě nejsou zadarmo. Naštěstí vydaná energie pak všechno vykompenzuje v cíli. Zastávkami žurnalistů věnujících se cestovnímu ruchu byl například Bike park Kopřivná, rozhledna Nová Ves u Rýmařova, no a z našeho regionu projížďka po legendě legend - Rychlebských stezkách, kterou doplnila ochutnávka z chystaných tras edice Yescyklo na Zlatohorsku.
Jak to tak v marketingu chodí, že sem pozvete média, vám ještě nezaručí publicitu. Rozhodně ale zvýšíte pravděpodobnost, že o vás napíší, a hlavně že o vás napíší v pozitivních duchu, jak to každá turistická destinace potřebuje. Na aktérech, kteří se tu pak o návštěvníky starají, je, aby následně doručili prvotřídní služby, jak o nich novináři referovali.
Foto (zdroj): Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu