Priessnitz je Superbrand 2020
Ten průzkum zřejmě nikdo nikdy
nedělal, ale kdybychom se lidí v ČR ptali na spontánní znalost čehokoli
jesenického, na slovo, které je pro ně synonymem ke slovu Jeseník, asi by to
vyhrál Priessnitz. Lázně, kapela, zábal, likér... tou nejsilnější značkou okresu
Jeseník je Priessnitz.
Důkazem tohoto je čerstvé ocenění Czech
Superbrands 2020, které Priessnitz dostal od české pobočky jinak světové autority
hodnotící obchodní značky Superbrands. To hledání nejlepších je několikakolové,
nejprve musí být značka předvybrána z registru obchodních značek, pak musí
obstát v dotazování u spotřebitelů a následně porota, tzv. Brand Council,
složená z odborníků rozhodne o udělení ceny. Priessnitz ji teď dostal. To
je potvrzením speciálního postavení, uznání a síly značky na lokálním trhu. Tuhle
pečeť získávají značky s vynikající pověstí, tohle si nejde koupit.
Označení Superbrands 2020 dává
Priessnitzovým lázním docela solidní příležitost využít cenu k propagaci lázní,
potažmo Jeseníku, protože tenhle program má zajímavé mediální partnery, jako
jsou Hospodářské noviny, Dnes, magazín Ekonom, televizi Prima aj.
Priessnitz je první jesenickou
značkou pyšnící se titulem Superbrand, uvidíme, zda jej někdo napodobí,
tipovali bychom to na WooX ;-) Jaká značka napadá vás?
Foto (zdroj): archiv Czech Superbrands