Tohle může být nové logo Jeseníků
Tak jo, dneska vás ponoukneme k diskuzi, a to přímo nad návrhem (možná) nového loga Jeseníků. Jak jsme vás již informovali, Euroregion Praděd a Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu, kteří mají za úkol sjednotit marketingovou komunikaci krajů moravskoslezského a olomouckého, pokud jde o naše hory - Jeseníky, vypsali veřejnou soutěž o nové logo. Nakonec se sešlo 94(!) ztvárnění, to nám přijde jako hezké číslo. Dost možná i někdo z vás zapojil svoji kreativitu.
Každopádně zajímavých nápadů bylo více, proto se obě destinační agentury rozhodly do finále nakonec poslat 5 nejlepších návrhů (nejhezčí předložil Martin Staša). K těmto pěti přihodí také oba kraje po jednom svém, plus dva návrhy půjdou od vyhlašovatelů soutěže.
V dubnu tedy bude porota vybírat z devíti log, což dává vcelku dobrou naději proto, aby se vítězné zobrazení Jeseníků zalíbilo většině. Víte přece, že grafika je věc subjektivní, i odborníci na logo a branding říkají, že většina dnes úspěšných log si na svém začátku prošla solidní grilovačkou veřejnosti. Vzpomeňme třeba značku Ostrava!!!, taky si musela své všeobecné přijetí vybojovat.
Podržme se tedy toho pozitiva, že Jeseníky se snad už na letní sezónu dočkají svého jediného loga, což je možná detail, leč v konkurenci zbylých českých hor nepochybně věc, která pomáhá zdejšímu cestovnímu ruchu.
Foto (zdroj): Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu