Značka Priessnitz funguje

20.08.2023

Provozujete-li nejsilnější značku regionu, bylo by trestuhodným mrháním potenciálu toho nevyužít. Tím spíš, že jako vlastník brandu pracujete s koncovými zákazníky. Určitě i bez nápovědy víte, že na mysli máme Priessnitz, potažmo stejnojmenné léčebné lázně. Jejich zakladatel za svého života rozjel něco, z čeho se dá profitovat i víc než 170 let po jeho smrti. Byť je potřeba říct, že všichni Priessnitzovy nástupci na rozvoji lázní museli pracovat a pracují nadále. V jistém ohledu nám to zlehka připomíná Baťův fenomén ve Zlíně.

K tomu obchodnímu potenciálu - Priessnitzovy léčebné lázně provozují svůj butikový e-shop. Jeho sortiment nepokrytě míří hlavně na klienty lázní. Tím se stará o budování značky jesenického léčebného zařízení, aby na ni pacienti ani po odjezdu z Jeseníku nezapomněli.

Nově mají o argument víc, protože v nabídce obchodu přibyl likér Priessnitz Black. Na míru vyvinutý recept podle očekávání obsahuje několik bylin, čímž se může odkazovat na bylinné koupele a zábaly - základní komponenty zdejších léčebných metod. Aby se sladkohořký likér hluboce temné barvy odlišil od podobných produktů, tvoří jeho složení vedle bylinek i ovocné maceráty z višní a jablek. V půllitrovém balení jej pro lázně vyrábí věhlasná likérka Rudolf Jelínek z Vizovic.

Napadá nás, že jak k vám v létě přijíždějí různé rodinné návštěvy, mohl by pro ně být Priessnitz Black zajímavým dárkem, jež by jim při každém napití připomněl tenhle krásný kraj.

Foto (zdroj): Priessnitzovy léčebné lázně 

Made in Jesenicko © 2024 positivJE. Všechna práva vyhrazena.