ZŠ Javorník má e-shop s vlastním oblečením
Zřejmě po vzoru amerických univerzit, na kterých je budování vztahu studentů se školou naprosto běžné, snaží se i javornická základní škola posílit vazbu svých žáků k domovské vzdělávací instituci. Jasně, v kontextu klíčového poslání školy - vzdělávat, je tenhle marketing více méně třešinkou, každopádně má to potenciál.
Škola přijala nabídku společnosti Schools United a nechala si vytvořit e-shop s vlastním merchem, neboli produkty nesoucími logo ZŠ Javorník. Žáci i kantoři si mohou jako v klasickém online obchodě s módou naklikat do košíku vybranou mikinu, tričko, tepláky, legíny, kšiltovku nebo tašku, na kterých bude vždycky někde "svítit" značka ZŠ Javorník. V nabídce je 45 produktů, k tomu většina z nich v různých barevných mutacích. Je z čeho vybírat.
Když se na škole podaří v dobrém slova smyslu zblbnout co největší počet žáků, mohlo by se oblečení s potiskem uchytit a javornické náměstí Svobody by se rázem mohlo stát přehlídkovým molem, na němž by se žáci zdejší školy producírovali v originální módě ;-)
Foto (zdroj): Schools United